نداندا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

❤❤--- ندا عاشق سفر ---❤❤

دي 1392،آبشار يخي،برف خوري،برف بازي،خونه برفي

1392/11/5 6:43
نویسنده : بابا جون
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خيلي وقت بود بيرون نرفته بوديم بابا هم همش مي گفت بعد برف باشه فعلا  كار دارم بعد دو هفته رفتيم بيرون خيلي خوش گذشت برا عكس از آبشار يخي من كه نمي تونستم برم آخه اندازه برف از من بيشتر بود برا همين من پشت بابا سوار شدم رفتيم عكاسي بعد تا رسيديم ماشين انگشتانم يخ زده بود ولي خوش گذشت بابا گفته بزرگ شدي مي برمت يه ابشار يخي بزرگتر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه جون
10 بهمن 92 20:32
عزیزم. اونروز که رفتیم برف بازی بهش گفتم که میتونی راضیه را بنویسی؟ گفت با ز که مثل یه ر هست یه نقطه داره می نویسند؟ گفتم نه گفتش با یه ذ که مثل یه د هست یه نقطه بالاشه می نویسند؟! گفتم نه! گفتش با ظ که دسته داره؟! گفتم نه. گفتم با این ض می نویسند. رو موبایلم نوشتم اینجوری راضیه.
عمه جون
10 بهمن 92 20:47
ندا 2 با 5 میشه چند؟ 7 این که آسونه. عمه یه مسئله های سخت بپرس؟ ببین مثلا راضیه 8 مداد رنگی داشت 3 تای ان را گم کرد حالا چند مداد رنگی برایش باقی مانده است؟ بگو. یه سوال دیگه راضیه 5 توپ بادی داشت ان ها را به استخر برد و بازی کرد کوسه ها 3 تای ان را پاره کردند حالا راضیه چند توپ دارد؟........
عمه فاطمه
21 بهمن 92 12:15
عزیزم شتر سواری چه کیفی داری خیلی بالا میری ازهمه قدت بلند تر میشه اما من تا حالا سوار نشدم دوستت دارم ندا خانم